Рефлексія до модуля № 9.
Працюючи на модулем № 9 обговорили з колегами створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорили як допомогти учням стати самоспрямованними в навчанні . проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створили форму оцінювання учнівської самоспрямованності в навчанні, та створили інструменти для підсумкового оцінювання. Підготували навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Працюючи на модулем № 9 обговорили з колегами створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорили як допомогти учням стати самоспрямованними в навчанні . проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створили форму оцінювання учнівської самоспрямованності в навчанні, та створили інструменти для підсумкового оцінювання. Підготували навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий