четверг, 16 августа 2012 г.

Портфоліо проекту


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: «Біологічна рольОксигену і кисню та їх дивовижні властивості»

Назва навчальної теми: Прості речовини метали і неметали.


Основний та другорядні навчальні предмети: основнийХімія.

Допоміжні:Біологія, фізика.
________________________________


Вік учнів, клас __12-13 років, 7 клас

На протязі курсу хімії.

Стислий опис проекту

Навчальний проект з хімії для 7 класу за темою: "Біологічна роль Оксигену і кисню та їх дивовижні властивості."
Учні повинні знати:
-Місце Оксигену в періодичній системі хім. елементів;
-Фізичні та хімічні властивості кисню;
-Добування кисню в лабораторії та промисловості;
-Умови виникнення та припинення горіння;
-Колообіг Оксигену в природі;
Пояснювати: причини забруднення  повітря, очищення повітря;
-Поповнення кисню в повітрі (фотосинтез).
-Застосування кисню;
На початку проекту для визначення навчальних потреб учнів заповнюється таблиця ЗХД.
Протягом роботи над проектом учні працюють над проблемними завданнями в групах: хіміки, екологи, інженери, медики.

План:

Навчальні цілі:                                                            Сформувати в учнів цілісне уявлення  про кисень як просту речовинуз притаманними їй властивостями;

Формувати компетентність з даних властивостей ;

Розвивати образні та логічні компетенції учнів;

Виховувати інтерес до вивчення хімії;

Опис оцінювання:
На початку навчального проекту
 Перед початком роботи над проектом учні проходять тестування за допомогою опитувальника. Учитель знайомить учнів  з вхідною презентацією та буклетом,  визначаємо навчальні потреби учнів за допомогою таблиці ЗХД .

   В ході проекту.  
Під час роботи над проектом учні виконують різноманітні вправи, тестові завдання, завдання на відповідність інтерактивні вправи, проходять поточне оцінювання;вчитель контролює роботу учнів за допомогою опитування, тестових завдань, консультацій та веде журнал спостережень. здійснюється підсумкове оцінювання учнів, самі учні працюють над самооцінюванням.

Наприкінці проекту вчитель оцінює результати роботи учнів за допомогою спеціальної таблиці.



Діяльність учнів:
 На початку роботи над проектом проводиться анкетування учнів, вони заповнюють таблицю ЗХД знайомляться із вступною  презентацією вчителя, виконують  тестові завдання. Під час роботи над проектом, використовують різноманітні літературні джерела та інтернет- ресурси. На початковому етапі використовується інтерактивний метод «Мозкова  атака», а  презентация вчителя допомагає з’ясувати рівень підготовки учнів перед початком роботи і дає можливість поділити учнів на творчі групи (хіміки,  медики, інженери, екологи.) Після закінчення роботи над проектом відбувається захист учнівськихпрезентацій.

Відомості про автора:

Ім'я, прізвище:  Ільєнко Валентина Іванівна;

Фах, навчальний предмет- хімія

Навчальний заклад:  Куп’янська  загальноосвітня школа I-III ступенів №1

Місто\село, район, область м. Куп’янськ, Харківська область

Контактні дані e-mail: vilyenko50 @gmail.com

Відомості про тренінг:

Дати проведення тренінгу:

 13.08.2012-17.08.2012

Місце проведення тренінгу:

м. Куп’янськ , Куп’янська гімназія №3


Тренер:

 Мухіна Ніна Миколаївна.


1 комментарий: